hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|پاسخگوئی مستقیم شهردار قم به تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷

قم|پاسخگوئی مستقیم شهردار قم به تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷

شهردار قم به همراه جمعی از معاونین و مدیران شهری صبح امروز با حضور در سامانه ۱۳۷ به صورت مستقیم پاسخگوی سوالات و تماس‌های شهروندان با این سامانه بودند.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم؛ دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم در دومین هفته از اجرای طرح “شهروند پرسش‌گر، مدیر پاسخگو” با حضور در مرکز سامانه ۱۳۷ شهرداری قم به پاسخگویی مستقیم به تماس و سؤالات شهروندان در خصوص مسائل، مشکلات، انتقادات و درخواست‌های شهروندان حوزه‌های مختلف شهری پرداخت.

علاوه بر شهردار قم، غلامرضا جانقربان معاون شهرسازی و معماری، عباس ذاکریان معاون حمل و نقل و ترافیک، سید جواد صحرائی مدیر کل حوزه شهردار، مهدی کلانترزاده مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل، سید محسن میرهادی مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری و مسعود بخشی مدیر کل نظارت بر امور عمرانی نیز امروز از ساعت ۱۰ الی ۱۲ پاسخگوی سؤالات تخصصی حوزه‌های تحت مدیریت خود در سامانه ۱۳۷ بودند.

بازدید از واحدهای مختلف سامانه ۱۳۷ نظیر واحد ثبت خبر، بازخورد و پیگیری ویژه از دیگر برنامه‌های امروز شهردار قم در این سامانه بود که به منظور نظارت بر نحوه عملکرد و پیگیری مسائل، مشکلات و درخواست‌های‌های شهروندان انجام شد.

دکتر احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز همزمان با حضور شهردار قم در سامانه ۱۳۷ در این مرکز حضور یافت و ضمن بازدید بخش‌های مختلف و گفتگو با عوامل و پرسنل از نزدیک در جریان اقدامات سامانه ۱۳۷ شهرداری قم قرار گرفت.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر اهتمام مسئولین نسبت برقراری ارتباط مستقیم با مردم، از اقدامات مجموعه شهرداری قم و به ویژه سامانه ۱۳۷ بابت به پیگیری و رفع درخواست‌های شهروندان تقدیر نمود.

طبق هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، چهارشنبه هر هفته از ساعت ۱۰ الی ۱۲ مدیران ارشد واحدهای مختلف شهرداری قم در قالب طرح “شهروند پرسش‌گر، مدیر پاسخگو” با حضور در مرکز سامانه ۱۳۷ شهرداری قم به صورت مستقیم پاسخگوی تماس شهروندان با این سامانه خواهند بود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد